.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرنگاران فوتبالیست منتخب ورزشی مازندران و تهران رقابت می‌کنند

دو تیم خبرنگاران منتخب ورزشی مازندران و رسانه قلم ورزش تهران در ساری بازی دوستانه‌ای را با همکاری موسسه خیریه ماهک به یاد زنده یاد جابر معافی برگزار می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال مازندران، این بازی به مناسبت روز پدر و گرامیداشت یاد و خاطره یاران سفر کرده حوزه خبر جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران و علی مودت پیشکسوت رسانه و ورزش تهران است.

این بازی که امروز پنجشنبه از ساعت 16.30 دقیقه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ورزشگاه شهید متقی ساری برگزار می‌ شود قرار شد از سوی مسئولان برگزار کننده از عرفان معافی یادگار مرحوم زنده‌ یاد جابر معافی نیز تجلیل شود.

ترکیب تیم منتخب خبرنگاران ورزشی مازندران در این بازی شامل کیوان سیر - محمد اسدی- مجید بابایی - مقداد بهرامی – مهدی کهن‌روز- میثم محسنی - امیر علی رزاقی - مهدی رضی - شایان کیانوش - مرتضی خالقی - حسن عبدالهاشم پور- علی فروتن علیزاده- احسان ضامنی –عبدالرضا نجفی میثم کاوه – عادل روحی- حمید کلانتری- فتاح رحیمی- مهرداد فاضلی را تشکیل می‌دهند.

در ترکیب تیم خبرنگاران منتخب ورزشی مازندران سعید بسطامی به عنوان مربی و علیرضا قلی‌ زاده به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کنند.

این دیدار با حضور تعدادی از بازیکنان لیگ برتری و همچنین اسطوره‌ های سرخابی برگزار می‌شود و تعدادی بازیکن کمکی از جمله محمد حسن محمدی کیادهی تیم منتخب خبرنگاران مازندران را در قالب یاران مازند اسپرت در این بازی به میدان می‌ روند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.